Sağlıklı Yaşayın

Hasta yatağındaki Steve Jobs'ın sözleri

 İş dünyasında başarının zirvesine ulaştım.

 Başkalarının gözünde, benim hayatım başarının somut bir örneğidir.

 Ancak, işi bir tarafa bırakırsak, çok az keyif aldım. Sonunda, zenginlik alışık olduğum

hayatın sadece bir unsuru.

 Şu anda, hasta yatağımda yatıyorken bütün hayatımı hatırlıyorum. Anlıyorum ki tüm

gurur duyduğum tanınma ve zenginlik solgun ve yaklaşan ölümün yüzünde

anlamsızlaşıyor.

 Karanlıklarda, yaşam ünitesinden gelen yeşil ışıklara bakıyor ve mekanik uğultularını

duyuyorum. Ölümün yaklaşan çizgilerinde tanrının nefesini hissediyorum.

 Şimdi biliyorum, bir ömür boyu biriktirdiğimiz zenginlik bitecek. Zenginlikle ilgisi

olmayan şeylerin de peşinden gitmeliyiz.

 Bundan daha önemli şeyler olmalı.

 Belki ilişkiler, belki sanat, belki de gençlik günlerimizin hayalleri.

 Hiç durmadan zenginliğin peşinden gitmek, kişiyi benim gibi şaşırmış birisine çevirir.

 Tanrı bize, herkesin kalbindeki sevgiyi hissetmek için duygular vermiştir. Zenginlikle

gelen yanılsamalar değil.

 Hayatım boyunca kazandığım serveti birlikte götüremiyorum.

 Ne götürebiliyorum, sadece aşkla çöktürülmüş anılar.

 Gerçek zenginlik sizi takip edecek, eşlik edecek, güç verecek ve devam etmeniz için

ışık verecektir.

 Sevgi binlerce mil seyahat eder. Hayatın sınırı yoktur. Nereye gitmek istiyorsanız

gidin. Ulaşmak istediğiniz en üst noktaya ulaşın. Bu tamamen sizin kalbinizde ve

ellerinizdedir.

 Dünyadaki en pahalı yatak nedir? ;Hasta yatağı

 Birisini arabanızı kullanmak için, para kazandırmak için işe alabilirsiniz, fakat

hastalığınızı taşıyacak birisini bulamazsınız.

 Kaybedilen şeylerin telafisi olabilir. Fakat kaybolduğu zaman bulunamayan bir tek şey

var ;hayat

 Ameliyata giden birisi, henüz bitiremediği bir kitap olduğunun farkına varır "Sağlıklı

Yaşam Kitabı".

 Şu anda hayatın hangi evresinde olursak olalım, zamanla, perde iniyorken onunla

yüzleşeceğiz.

 Ailenize, eşinize, arkadaşlarınıza değer verin.

 Kendinize iyi bakın. Diğerlerine değer verin.
Sağlıklı Yaşayın Sağlıklı Yaşayın Reviewed by zubizup on 01:12 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.