Sevgiliye Güzel Sözler

Sevgiliye Hitaplar
Güzel söz söylemek kolay değildir, güzel insanlar ancak güzel söz söylerler, Yürak gerek güzel söz için.
Kalbime Hükmedenim
Seni çok seviyorum yar, düğüm gibi, nefessiz kalmak gibi, gözlerine kenetlenmek gibi, ölümü alnından öpmek gibi.. seni çok ama çok seviyorum…

 

Gönül susmuyor gözlerini gördüğümde. İçimde bir pırıltı, yüreğimin derinliklerinden gelen tatlı bir seda. Aşk ile aşklanıp gözlerinde düğümleniyor ömrüm… Seviyorum seni…
Gülüşlerimin Sebebi
Huzurum
Bal Kaymağım
Sevda yollarının nadide bir parçasısın sen, yüreğim ilmek ilmek sana örülüyor.Nasıl böyle bir sevdaya düştüğümü bilmiyorum ama bil ki seni çok ama çok seviyorum.
Gökyüzü Suratlım
Hayatımı Renklendirenim
Gökyüzü umudu anlatır aşıklara. Biz seninle umut olsak bütün aşıklara… Biz sevdikçe onlar da sevseler birbirlerini…
Güneşim
Aşkımız hiçbir şeye benzemiyor. Sana sevdalanmanın kaç yılını geride bıraktığımı bilmiyorum. Seni ben koşulsuz, hedefsiz, amaçsız, engelsiz seviyorum. İşte böylesine güzel, işte böylesine özel…
Diğer Yarım
Biz, biz oldukça onlar da kenetlenseler aşklarına. Olmaz mı yar olmaz mı?
Zamansız çırpınışların içinde kalmıştık, sonra anladık ki biz el ele vermedikçe aşk solmaya devam edecek. Biz el ele vermezsek aşk solup gidecek. Aşka can olalım yar, tut ellerimden…
Suç ortağım
Bal Dudağım
Yüreğini seviyorum sevgili… Bana atan kalbini seviyorum. Benim için bakan gözlerini, beni seven benliğini seviyorum. Ellerini seviyorum mesela, yüzümü okşayışını ve sensizlik beni öldürür deyişini…
kapak-sozler-resimli-3-en-yeni-sozler-en...391349.jpg 
Gül Yüzlüm

Huzur yuvam

Herşeyim

Kalbimin Sahibi

Lise yıllarımdan kopup gelmiş, masum bir sevdanın yürek burkan yansıması gözlerine vurmuştu. Oysa aşk o çocuğun yüreğinde kaybolmuştu. Sonra kız gördü ki aşk hoşlanmak değil aşk seni sevenin senin için ölebileceğini görmekmiş.

Minik Sincabım

En güzel mısram

Zamansız ne kadar sus varsa içimde, yüreğimin tam orta yerine gömdüm hepsini… Karşıma geçip beni sevdiğini söylediğinde tarifi imkansız bir his sardı benliğimi, adım adım aşka yürüdüm, adım adım sevdalandım sana.

Gökkuşağım

Mutluluğum

En güzel manzaram

Duvarların ardında soğuk bir yüzün esaretinde ölümü bekliyordu kalbim. Sonra o buğulu camın ardından bakışlarını yukarı doğru kaldırıp bana seslendi. Aşk burada mı yaşıyor? Aşk nerede?

Kelam etmeden oturuyorum. Yaşlı gözlerimin gözlerine temasıyla ayağa kalkıyor ve bana bir bardak su veriyor. Sonra yanağıma kondurduğu busenin tadını çıkarıyorum. Yüreğine düğümleneli yıllar oluyor sevdiğim…


Dünya Güzelim

Hayatım

Tavşanım

Pufpufum

Yarim

Meleğim

Güzellik Abidem

Tarifi imkansız seni sevmenin, yüreğimin derinliklerinde aşkına boyanıp gözlerinin güzelliğinde sana düğümleniyorum. Nasıl bir his ki bu? Nasıl bir his ki seni böylesine çok seviyorum…

Prensesim

Sessizliğin derinliklerinde şehrinin kapılarında bekliyorum. Yar düğümlenmesi kalbimin sıkışmasına sebep oluyor. Acı desem değil, hoşlanma desem değil… nedir ki bu? Nedir içimdeki his? Aşk…

Kadınım

Bitanem

Kalbim

Güzel Gözlüm

Diğer Yarım

Güzelim

Balım

Ömrüm

Yüzünün her satırını ezberlediğim adam

İki gözüm

Küçüğüm

Erkeğim

Kadınım

Canımın içi

Tatlı aşkım

Kraliçem
Sevgiliye Güzel Sözler Sevgiliye Güzel Sözler Reviewed by zubizup on 05:15 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.